במקרה של תאונה

  • יש ליצור קשר עם סוכנות הביטוח לצורך דיווח על התאונה ומתן הנחיות מדויקות לצורך פתיחת תביעה בחברת הביטוח וטיפולה.
  • אם ניתן,צלמו את הנזק שנגרם לרכבכם. במידה ומעורבים בתאונה רכבים נוספים תעדו גם את הנזק שנגרם להם וכן את זירת האירוע והסביבה (כיכר, רמזורים, תמרורים וכו' ).
  • במידה ומעורב צד ג' , יש לקחת את פרטי צד ג' במלואם – שם, ת.ז, כתובת, טלפון וכן את החברה המבטחת שלו.
  • יש למלא טופס הודעה על תאונה ולפרט את כל נסיבות האירוע וכן את פרטי צד ג'.
  • יש להעביר את טופס ההודעה בצירוף המסמכים הבאים לסוכנות הביטוח:
  1. רישיון רכב
  2. רישיון נהיגה של הנוהג ברכב המבוטח בעת האירוע
  3. תרשים האירוע
  4. פרטי חשבון הבנק של המבוטח
  5. אישור שחרור משעבוד / עיקול ו/או כל הגבלה אחרת מהרכב ו/או מהפוליסה
  6. במקרה של גניבה יש להעביר בנוסף אישור משטרה ממוחשב
  7. במקרה של חברה בע"מ יש להעביר בנוסף אישור מרואה חשבון בגין קיזוז מע"מ
  • במידה והרכב לא במצב נסיעה על הלקוח להזמין את חברת הגרירה המופיעה בפוליסה.
  • סוכנות הביטוח תתאם לכם מוסך ושמאי, בהתאם לבקשתכם. לרשימת מוסכים מורשים ושמאים.
  • רכב חלופי יינתן לאחר בדיקת שמאי וקביעתו למספר ימי תיקון הנדרשים במוסך.
  • בעת תביעה כנגד צד ג' יש לשלם שכר טרחה בגין הערכת הנזק לשמאי דחוי ל – 90 יום ואנו נתבע הוצאה זו במסגרת התביעה כנגד צד ג'.
  • בגמר התיקון במוסך יש לדאוג לתשלום הנזק למוסך דחוי ל – 90 יום לפחות מתאריך סיום התיקון.
  • יש לוודא שחשבונית תיקון מקורית תועבר לידי השמאי באמצעות המוסך ואל סוכנות הביטוח תועבר החשבונית בפקס.

לידיעתכם,

משך זמן טיפול בתביעה כנגד צד ג' הוא 90 יום לפחות, לא נתון בשליטתנו ואין הבטחה לגביי תוצאות הטיפול בתביעה. נבקשך לשתף עמנו פעולה ולגלות אורך רוח.

סוכנות הביטוח תעשה כל מאמץ על מנת לטפל בתביעתכם בהקדם האפשרי.

תודה על שיתוף הפעולה, לרשותכם בכל עת.

השאר פרטים
ונציג יחזור אליך




קרסו ביטוחים דואגת למחר. ביטוח הסיעוד הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר.
חבילות ביטוח נסיעות לחו
הטבות לבעלי ניסאן בביטוח רכב
תן למומחים של קרסו ביטוחים להתעסק עם העסק שלך
תרגישו בבית עם קרסו ביטוחים. ביטוחי דירה בתנאים ובמחירים אטרקטיביים
הטבות לבעלי רנו בביטוח רכב
Prev
Next