לקוחות מרוצים

כאן תוכלו למצוא מכתבי תודה שהתקבלו מלקוחותינו לאות הערכה על רמת השרות והמקצועיות

של עובדי קרסו ביטוחים.

גרוס מאהר 25/02/18

הנדון: מכתב הבעת תודה והערכה לעובדת אושרית קורולקר
שלום רב ,
לפני כמה חודשים אושרית התחילה את הטיפול בתיק בתביעה שלי , אחרי שעברתי תאונה ברכבי .
אושרית התחילה את הטיפול וסיימה אותו ועל התהליך שעברתי איתה כתבתי את הבא ….
ברצוני להודות לך מקרב לב על עבודתך המסורה ודאגתך ללקוח ואחריותך המקצועית שהיא ללא דופי , הם ערובה לאנשים שזקוקים לה .
הכרת התודה הינה חובה מוסרית מן המעלה הראשונה, והיא תגובה הראויה על מעשים טובים על העשייה שלך במסגרת עבודתך ניתן לומר את המשפט הבא
יותר ממה שנתתי קיבלתי .
הנך ראויה לציון ולשבח
כל הכבוד
עלי והצליחי בעבודתך.

איתן ברוך 01/01/2018

הנדון: ציון שרות עובדת גב חיה מלכה
במקום שצריך להגיד מלים חמות חייבים אנו למלא את הצורך כי לפעמים מול אדם מעבר לקו הטלפוני זה לא מובן מאליו.
לכן אני שמח לציין עובדת שטיפלה בענייני בסבלנות ומקצועיות וליוותה את כל תהליך הביטוח של רכבי כולל הכוונה ועמידה בזמן אמת על שרות נכון מוקפד ומנומס.
רמת שרות זו מעלה את הנס של חברתכם ומראה את הפנים היפות של שרות מכובד ללקוח החברה.

ישר כח לארגונכם על העסקת עובדת זו ברמה הגבוהה ביותר ומבקש שתעבירו לה את תודתי לחיה מלכה על החוויה בקבלת שירות מכל הלב.

מליחי אילן 8/12/17

הנדון : תודה והערכה לאושרית קורולקר
לפני כחודש וחצי עברתי תאונת טוטאלוס .
הגב' אושרית קורולקר טיפלה בתיק התביעה שלי בצורה יוצאת מן הכלל.
היא הפגינה חן, הבנה, זריזות , יסודיות , מקצועיות ורגישות רבה וטיפלה בתיק כאילו היה מדובר בתיק האישי שלה.
הזמינות שלה אלי למרות כל הלחץ בעבודה הייתה מדהימה.
הרגשתי שיש לי יד מסייעת ממש וליווי מלא בכל התהליך.
התקשורת הבין אישית שלה משובחת והיא נתנה לי לאורך כל הדרך להבין שאני נמצא בידיים טובות.
על כל זאת תודתי נתונה.

ראובן שיינברגר  – 13/11/17

רציתי להודות לכם, על השירות שקיבלתי מגב' אושרית ,

היא היתה מאוד אדיבה, ועזרה לי מאוד בנושאים שלא כ"כ הבנתי, היה לה הרבה סבלנות והרגיעה אותי שלא אדאג ושהכל יהיה בסדר בע"ה.

מילה אחרונה הייתי מאוד מאוד מרוצה.

תודה על הכל. 

עופר אזולאי – 7/11/17

הריני רוצה להגיד תודה !

במשך החודש החולף טופלתי בחברתכם ע"י הגב' אושרית לאחר שהרכב של חברתנו ירד מהכביש והגשנו תביעה לקבלת הכסף בעבורו.

בכל זמן הטיפול הרגשנו שיש עם מי לדבר, עודכנו בפרטים וידענו שהתהליך מתקדם ויש על מי לסמוך !

כל הסטיגמות של חברות הביטוח אותם הכרנו "כשצריך לשלם הם נעלמים" נעלמו כאילו לא היו..

יישר כח ושוב תודה .

אבי אדרי – 28/8/17

אני מבוטח של חברתכם מזה מספר שנים על שני רכבים שבבעלותי. עברתי תאונת דרכים עם רכבי .לשמחתי בתאונה לא היו נפגעים לגוף אלא לרכוש בלבד.

כתוצאה מהתאונה רכבי הושבת (טוטאלוס) ביום למחרת יצרתי קשר עם חברתכם במחלקת תביעות וטופלתי ע"י אושרית קורולקר

ברצוני להביע את תודתי האישית והערכתי עבור הטיפול המקצועי והמסור ביותר של הנ"ל, ברצוני להודות לה על היחס האישי והגישה השירותית לאורך כל הדרך, על הטיפול המהיר בקבלת ההמחאה עבור הרכב שהושבת כתוצאה מהתאונה.

מודה מקרב לב לאושרית על הטיפול, הזמינות ההקשבה וכמובן הנכונות לסייע.ובהזדמנות זאת ארצה לשבח את כל הצוות שהיה מעורב בטיפול בתביעתי.

ישר כח!!

טלי וילוזני – 21/8/2017

חנית מדהימה ונתנה לי שירות יוצא דופן.  על אף בעיה שנתקלנו בבעיה מול משרד הרישוי , חנית לא ויתרה ועזרה עד שנפתרה הבעיה ! אני המומה מהשירות שקיבלתי ושמחה להתקשר ולפרגן לחנית על כך.       

משה דואני – 8/8/2017

ברצוני להודות מאוד על הטיפול המקצועי, האיכותי והמסור שזכיתי לקבל ממך . רוצה אני לשבח את נציגת שירות הביטוח של קרסו סיון אטיאס. פקידה מצויינת ממש למופת. על גישתך הכל כך עדינה. בלי גבולות רוצה היא רק לתת ולתת  את כל הלב והנשמה ללקוח. על הרגישות , המסירות, והסבלנות שלך הרבה . בכל לקוח שקשה לו תתעניין ותתחשב. מכבדת כל אדם מרוממת ומשבחת ויודעת לעשות לו גם טיפ טיפה של נחת. בקיצור כי אין עוד אחת שתדמה ותשווה לה באותה האהבה והמסירות ללא גבולות.  נתת לי כל כך שמחה ואהבה. יש לי רק מילה אחת להגיד לך והיא תודה.        

רפאל יפרח – 25/06/2017

      חברת קרסו שלום,  ברצוני להעלות מעט על הכתב אודות שירותה של הגב' אושרית. כמו כל לקוח אשר נקלע לבטח שלא מרצונו לאירוע תאונת דרכים אשר שם מבטחו בחברת הביטוח שתאיר לו פנים פניתי לאחר האירוע לחברת הביטוח.

      במקרה דנן עם פנייתי לחברת הביטוח נוכחתי וגיליתי להכיר אישה נותנת שירות מדהימה, מקצוענית,יסודית , אחראית ושירותית – גברת אושרית.

      אושרית טיפלה בתיק שלי ב"ראש גדול" עם מסירות ואחריות רבה והביאה לסיימו במהרה. הרגשתי בטוח בידיים שלה ולא סתם.

      מאחל לכל לקוח שאם כבר נקלע לאירוע/סיטואציה זו ליפול בידייה של אושרית.

       אושרית – מודה לך מאוד!

פיבי – 28/05/2017

אני לא נוהגת לשלוח אימיילים או לענות לסקרים. המקרה פה יוצא דופן ולכן מאד חשוב לי לכתוב לך על השרות היוצא מן הכלל של פאביאנה ואושרית.   

כאשר עברתי תאונת דרכים הייתי בהלם ובמצב ריגשי לא טובכאשר התקשרתי לקרסו הגעתי לפאביאנה שנהגה ברגישות, אכפתיות, הבנה וסבלנות. אני התקשרתי הרבה והיא תמיד קיבלה את השיחה וענתה לכל שאלה שלי בסבלנות. לאחר שהשמאי קבע שהרכב טוטאל לוס עברתי לאושרית ודאגתי כיוון שהייתי ממש מרוצה מפאביאנה, הרגשתי שאני בידיים טובות… פאביאנה אמרה כי אושרית מקסימה ואין לי ממה לחשוש. היא אמרה נכון, אושרית המשיכה באותה מסירות, אכפתיות, סבלנות והבנה. השרות שקיבלתי משתיהן הוא ממש לא מובן מאליו. אני מאד ביקורתית ואין לי מילים לאיך שהן התנהלו. הידע שלהן, השרות שלהן והטיפול בתיק מתחילו ועד סופו היה מדהים. הן ממש דוגמא לאחרים.

יריב מורד –  16/05/2017

אבקש להודות לאושרית על היעילות ושוב להודות על טיפול במסירות , שורות אלו יוכיחו יש עוד אנשים טובים רוצים תמיד לעזור ולאו דווקא למקורבים, ימלא ה' משאלות ליבך לטובה תיזכי באמת לנחת, שמחה ורוב אהבה.

משה חרז – 19/4/17

לכבוד הנהלת קרסו ביטוחים והעובדת המסורה ענבר

בוקר טוב וקיץ בריא

רציתי להודות מכל הלב על השירות היעיל המהיר המועיל המסור שהוענק לי במסגרת תביעה על תאונה 

אכן נוכחתי לראות כי הינכם עומדים באמת מאחורי המבוטחים בצורה כ"כ נפלאה ונהדרת

ועל אף שבשנה זו מסיבות טכניות איני מבוטח אצלכם הרי שבשנה הבאה בעזרת ה' אחזור אליכם עם כל הכיף

ושוב תודה ענקית על השירות ועל העובדת המדהימה עינבר

כל טוב והמשך יום מקסים

יעקב- 5.4.2017

רציתי לציין בפנייך שבתיק האחרון – תביעה של מבוטח בביטוח ישיר אשר פגע ברכבי בעת שזה עמד בחניה – ואשר טופל על ידי נטלי צריקר, קיבלתי שירות ברמה הגבוהה ביותר. התיק לא היה קל לטיפול מכיוון שהנתבע לא השאיר פרטים מזהים (למזלי היו עדי ראייה) ותהליך הגשת התביעה כלל מספר שלבים שונים, ביניהם שליפת הפרטים המזהים של הנהג מהמאגר המשטרתי והגשת דוח גלובלי.

לי לא היה ניסיון או ידע קודם בנדון ונטלי הדריכה אותי באופן נהיר ונעים. לאורך כל הדרך השירות שקיבלתי מנטלי – עדכונים שוטפים, הסברים על המשמעויות של צעד כזה או אחר ולבסוף הטיפול בקבלת הכסף במהרה – היה יוצא מן הכלל.

 יישר כח.

איתן יהודה – 21.03.2017

בחודש ינואר 2017 קיבלנו רכב חדש מסוג רנו קאדג'ר.

גב' סיון אטיאס יצרה עימנו קשר וביקשה לתת לנו הצעת מחיר לביטוח הרכב. נאמר לה כי אנו מבטחים את כלל רכבי החברה במקום אחד אך סיון התעקשה בכל זאת לתת לנו הצעת מחיר עבור הרכב.

ההצעה אמנם הייתה זולה במעט לעומת מה שקיבלנו אך ההתמדה של סיון והדבקות במטרה יחד עם המקצועיות והשירותיות גרמה לנו לבצע את הביטוח לרכב הנ"ל אצלכם.

כמו כן, בהמשך לשירותה שאלה סיון מה עם יתר רכבי החברה ועל כך אמרנו לה שלאט לאט נעביר את יתר הביטוחים של הרכבים האלו אליכם. וכך אנו עושים, ממש בימים אלו אנו מחדשים ביטוח לרכב נוסף.

ברצוני לשבח את השירות, ההתמדה והיחס האישי של סיון.

כן ירבו אנשים כמוה.

ישר כוח והמשך דרך צלחה.

בתיה – 21.3.17

ביוזמתי ביקשתי לכתוב תודה מקרב לב לאושרית קורולקר על שרות טוב אדיב,עם הבנה והסבר הגיוני מרגיע לכל טופס ותהליך  שנדרשתי למלא או לבצע.

    אושרית גרמה  לי לתחושה ,שיש סיבה להמשיך לבטח בחברת קרסו  ביטוחים,המקושרת אתכם .היא טיפלה כראוי בתביעה שלי מול החברה של הנהג הפוגע והיתה איתי בקשר כנדרש בכל התהליך,

    הסבירה והינחתה אותי כיצד למלא את הטפסים שנדרשתי למלא ואת הקשר של הטפסים לפעולות שהתבצעו .                        

    אני בהחלט ממליצה שירבו כמו אושרית בשרות מול לקוחות. 

שטרן שלמה – 20.3.17

אשתי ואני היינו מעורבים בתאונה , עוד אנו המומים מעצם הפגיעה הבלתי מובנת התקשרנו למספר הטלפון הראשון שהיה בידנו בתיק הביטוח.  המענה היה של פביאנה חורש.

המענה שלה הרגוע והנחיותיה החזירו אותנו אל המציאות. פביאנה הבינה שאנו נסערים ומבולבלים, ובדרכה הרגועה והסובלנית הסבירה בדיוק מה עלינו לעשות.

גם בהמשך היא דאגה להתקשר ולדרוש בשלומנו ולהדיע לנו שהיא שלחה לנו הנחיות במייל .

על התנהלותה זו ברצוני להביא לידיעתכם את הבעת הערכתנו והכרת תודה.

אשרי החברה שאלו הם עובדיה!

בתי כהן – 6.3.17

ברצוני לציין לשבח  את השירות שקיבלתי ע"י מספר עובדים שלכם .

שמי בתי ולפני כשלושה שבועות רכשתי רכב מסוג מיקרה.

הגעתי לאולם התצוגה ושם פגשתי את איילת, אשר היתה מקסימה, שירותית ואדיבה.

קבלתי ממנה את כל המידע בצורה מקצועית ואמינה והחלטתי לבצע את עסקת הרכישה וכן עסקת הטרייד אין עבור הרכב שלי.

שוחחתי עם אבישי אשר נתן לי את ההצעה עבור הביטוח של הרכב, השירות היה מקצועי ואדיב ואכן רכשתי את הביטוח דרכו.

ואחרון חביב גילאשר מסר לי את הרכב וישב איתי בנחת והסביר לי כל פרט ופרט בסובלנות ואדיבות והפגין ידע רב ומקצועיות.

מאוד חשוב לי לציין שיחס אדיב, מקצועיות ושירותיות הם מצרך נדיר בימינו ועל כן אני רוצה לומר לכולכם – תודה!

אני בהחלט אמליץ ואשבח בכל הזדמנות שתהיה לי !

אגאבאבא יעקב – 18.02.2017

ברצוני להודות בתודה ובהערכה גדולה לעובדת דניאל  – מחלקת ביטולים.

1. על היחס האישי והחם.

2. על השרות האדיב.

3. על הסבלנות והפרוט.

4. על השירות המהיר והמדוייק.

כן יירבו עובדים כמוה.

נפתלי לוין – 12.02.2017

צהריים טובים שמי נפתלי לוין עשיתי ביטוח אצלכם דבר ראשון קיבלתי את המחיר הכי טוב ודבר שני לורי שטיפלה בהצעה של הביטוח נתנה שירות אדיב ומקצועי עם מלא סבלנות ומקצועיות בכול מה שהיתי צריך ישר כח ותודה רבה על השירות האדיב והמהיר יום טוב נפתלי לוין .

אמיר וסקו – 02/02/2017

ברצוניי לציין לשבח את שירותה המסור של לורי, ממש מעל ומעבר, הן במהלך שעות העבודה וכן גם המשך מתן שירות מקצועי בשעות הערב.
לשמחתי, לורי בדאגתה עזרה רבות במציאת פתרונות בתהליך עם הרכבים, תהליך שהיה מעיק ולא סימפתי בלשון המעטה.
היה מאוד חשוב לי להעלות את הדברים על כתב שכן שירותה המסור של לורי אינו מובן מאליו כלל.
תהיו שמחים וגאים שלורי מייצגת את חברתכם נאמנה ובמסירות יתרה
אמיר ווסקו

קרן סיאני  – 15/12/2016

ברצוני לשבח את העובדת אושרית קורולקר על התנהלותה ומסירותה המדהימה.

אושרית גילתה המון סבלנות, מקצועיות, אדיבות, אכפתיות וחמימות.

הרגשנו שאנחנו בידיים טובות ושיש מענה לכל בקשה או טענה.

אנו מודים מקרב לב לאושרית על כל השירות הנפלא שנתנה לנו.

יישר כח.

הלל לביא –   25/01/2016

לכבוד מנהל אגף הביטוח קרסו

חשוב לי להביא לידיעתך שעובדת בשם אילונה ממלאת את תפקידה באופן הראוי לשבח.

מרגש מאוד שמעברו השני של הקו אתה שומע התייחסות עניינית אחראית ומהימנה.

אשר על כן מצאתי לנכון שהתנהלותה תובא לידיעתך.

מי ייתן וירבו כמותה.

בברכה, הלל לביא

אמאל שליאן – 24.01.2015

לכבוד חברת קרסו ביטוחים

ברצוני להודות לכם על העובדת ענת כץ ששרתה אותי בכבוד וזריזות ואכפתיות ולזה לצערי בעידן הזה לא כלכך מובן מאליו שצריך להתנהג כך אני מאחלת לענת שנה פוריה והצלחה בעבודה ובחיים

אביבה קין , עו"ד  – 12/01/2016

עם קבלת הצ'ק בגין תשלום ירידת ערך עבור הרכב הנ"ל

ובכך סיום הטיפול בתביעתי,

אני מבקשת להודות על הטיפול המסודר,המקצועי והענייני

במשך כל התהליך.

במיוחד אני מבקשת לציין את הגב' אמה לוינסון

שטפלה בפניותי מהפנייה הטלפונית הראשונה  ובמשך תיקון הרכב ולאחריו

והבהירה בזריזות,באדיבות וביעילות קטנה כגדולה,

כל מה שבקשתי לשאול ולהבהיר.

אני מקווה שלא אזדקק לטיפול נוסף בגין תאונה,

אך אם כבר, שיהיה זה טיפול ברמה שקיבלתי מכם

דני פוגל – 3.1.16

לכבוד ימית יעל דניאל שלום רב

ברצוני לידעתך כי הטיפול במוסך מרתון רעננה למכוניתי הסתיים לשביעות רצוני. הטיפול והיחס מצד המוסך היה למופת

תודה לך אישיתעל הטיפול המהיר והאכפתי

בברכה, דני פוגל

נטלי ללוש – 24.08.2015

יש לי הכבוד לפנות אלייך ולהעלות על הכתב את הערכתי הגדולה לשירות הנפלא שלו זכיתי מעובדת המחלקה שלך, אושרית קורולקר.

הייתי מעורבת בתאונת דרכים שבגינה נאלצתי לפנות לחברת הביטוח. אשת השירות שענתה לי עם פנייתי למוקד היתה אושרית, ומכאן כל הליך קליטת הבקשה שלי והמשך הטיפול בתביעה בוצע על ידה לעילא ובאופן הראוי לכל שבח. כפי שאת ודאי מכירה מקרוב, אירוע שכזה על כל מורכבותו דורש מענה אנושי ומיוחד, ועל כל ציפייה כזו ומעבר לכך – אושרית עמדה במלוא השירות והתפקוד. לכל אורך ההליך ולכל פניותיי הרבות, קיבלתי מענה מיידי, מלא, מפורט ומקיף, מלא רגישות, דייקנות ואדיבות –  שמותיר רף גבוה במיוחד למתן שירות מהסוג שעליו אתם אמונים.

היתה לי הזכות להיתקל ולחוות תודעת שירות עליונה מסוגה, ובימים שבם התחרות גואה והשוק מוצף – עובדת כדוגמתה מהווה שגרירה נפלאה ואשת יחסי ציבור מהשורה הראשונה ועל כך יישר כח.

בן ציון ביני, עו"ד – 19.08.2015

מכתב תודה – גב' רעות ניסים גרזי

  1. הנני בזאת להביע את רגשי תודתי והערכתי לחברת קרסו ביטוחים, ובפרט לגב' רעות ניסים גרזי ממחלקת התביעות שטיפלה באופן מקצועי ואכפתי לכל אורך הדרך בהגשה ובטיפול התביעה מול חברת בלוסקיי עד לחתימת הסכם הפשרה וקבלת הכסף.
  2. אבקש לציין כי התעניינות של עובד בחברה בטובתו של לקוח ורצונו לעזור ולקדם את האינטרסים של הלקוח באופן אקטיבי לצורך השגת יעדים, ולא לתת לעניינים להתנהל בעצמם, הינם לדעתי תכונות אופי של עובד אכפתי, מסור וממוקד.
  3. ישר כח גדול והמשך הצלחה למשפחת קרסו ולעובדיה.

קטי וסמי גולדנברג – 29.06.2015

בחמישי האחרון קיבלנו את הרכב שלנו אצלכם.

רצינו להודות לכם על שרות מעולה ושיתוף פעולה מיוחד ומלא – ההפתעה שקיבלתי מבעלי יחד עם שיתוף הפעולה שלכם איתו גרמו להפתעה להיות מושלמת.

ההדרכה המקצועית והחביבה שלא נאמר המצחיקה, הייתה חלק בלתי נפרד מהחוויה המרגשת.

אתה נעים והשרות היה מעולה.

ממש בא לנו עוד רכב.

תודות ענקיות גם לסיגל שהייתה זריזה בכל מה שהיה קשור לניירת וביטוחים.

אתם אלופים!

 מרים דרור – 03.06.2015

שמי מרים דרור ואני מבוטחת בחברתכם זו השנה החמישית.

ברצוני להביע את מלוא הערכתי לשתי נציגות שעובדות בחברתכם.

נטלי ולי מידאני.

על הנכונות לעזור והיחס האדיב.

ניכר כי הן עושות עבודתן נאמנה

ישר כוח

 דקלה מידן מגידין – 30.04.2015

אבקש להעביר את תודתי הרבה לעובדת שכלם בשם אושרית קורולקר על היחס האישי והאנושי שזכיתי לקבל ממנה.

בעלי ואני עשינו תאונה עם הרכב ובזכות המקצועיות של אושרית היא פתרה את כל הבעיות בחיוך והרבה רצון לעזור.

נתנה לנו מענה הולם ושירות וטיפול מעולים ועל כל נתונה תודתו והערכתנו.

כן ירבו עובדים כמו אושרית!!!!

אברהם מושקוביץ – 20.01.2015

לכבוד אושרית קורולקר, מחלקת תביעות

הנני מוצא לחובה נעימה  להביע את תודתי והערכתי על טיפולך המסור והיעיל והעקבי, בתביעות שהוגשו בשמי עבור נזקים שנגרמו ע"י צד ג' למכוניתי.

בדרך טיפולך ושיחותי עמך לאורך כל הדרך, התרשמתי מאוד מיחסך החם, מסבלנותך הרבה, מהאכפתיות, מהעקביות, מהרצון הכנה לעזור, לסייע, ללקוח שיהיה מרוצה, ושיקבל את המגיע לו על פי הדין.

חברה טובה ועובדים טובים, ניכרים בעת שהלקוח זקוק להם.

אושרית חביבה! אכן הוכחת שחברת "קרסו" יכולה להיות גאה בעובדת חרוצה ומסורה כמוך, שטובת הלקוח עומדת לנגד עיניה.

תודתי נתונה לך מכל הלב.

בילי פרידמן – 25.02.2015

אמה שלום רב, ברצוני להודות לך על הטיפול המסור ביותר לו זכיתי.

נהניתי מאוד מהיחס האישי, המעורבות והטיפול המקצועי.

נינה יפה – 19.02.2015

הנדון: ביטוח למכוניתי קשקאי

ביום 28 עומד לפוג תוקף הביטוח של המכונית הנ"ל.

הייתי בקשר עם טניה נתנוב שנתנה לי שירות יעיל ועניני ואני רוצה להודות לכם על כך.

 אהרון דיבינסקי – 10.02.2015

ברצוני לציין לשבח את גב' ריקי אשכנזי על העזרה הרבה, השירות המקצועי האדיב והמהיר שנתנה לנו בעת רכישת רכב מסוג דאצ'ה.

ריקי לא רק סייעה לנו ברכישת פוליסה חדשה בחברתכם ( לאחר מעל 12 שנים בסוכנות אור) אלה גם בשאר תהליך רכישת הרכב אשר כולל בירורים ומענה מהיר ועינייני אשר אותו קשה היה לקבל משאר עובדי קרסו.

אני תושב חיפה ובעזרתה נמנו ממני נסיעות מיותרות לפ"ת והפעם היחידה שהגעתי היא לקבלת הרכב.

מיילים הודעות וטלפונים נענו על ידה תוך דקות ספורות בלבד! וכל שאלה ופנייה נענתה בחיוך רחב ומכל הלב.

יחס ושירות לא מובן מאליו ועל כן אבקש להודות לה ולהביע הערכתי הרבה אליה.

תמר גוטליב – 13.01.2015

אין זו הפעם הראשונה שיש לי הכבוד לקבל שירות מרעות ממחלקת התביעות של קרסו ביטוחים. כבר היו לנו אירועים בעבר עם המכוניות.  בכל הפעמים, לרבות הפעם,

רעות נותנת שירות מקצועי, ידעני, אדיב, מתחשב ואכפתי. היא מקצוענית, מבינה את הלחץ של הלקוחות לאחר תאונה, תמיד קשובה ואדיבה ומסבירה ועונה על כל השאלות בידע, סבלנות וסובלנות.

היא יודעת לקדם תהליכים, ו"לתקתק" את העבודה על הצד הטוב ביותר, גם מול השמאי, המוסך , ממסי וכולם.

חנה גלובה – 02.12.2014

ברצוני להביע את תודתי הגדולה למחלקת הביטוח שלכם ביחוד טיפולה המסור של הגב' רעות ניסים בכל הנוגע לנושאים הקשורים ברכב שרכשתי אצלכם.

רעות עומדת מולי מטעמכם למתן שרות ולהענות ולתת תשובה לכל בעיה ושאלה מולי. בידע רב באדיבות רבה והתיחסות מפליאה.

אנא מסרו תודתי גם לרעות ותבורכו על עובדת מסוג מופלא כזה.

נירה דרור דוד- 28.11.2014

כלקוחה של החברה אותה אתה מנהל קרסו סוכנות לביטוח, מצאתי לנכון לשתף אותך ולציין עובדת בשם מיטל לגמי שבזכות טיפולה המקצועי נשארתי ואמשיך להיות מבוטחת בחברתכם.

מיטל טיפלה בתביעה שלי מול כלל ביטוח דרככם כמובן. למרות שכלל ביטוח ניסו להתחמק מלמלא את חלקם המתבקש מהתקשרות דרך הפוליסה, מיטל עמלה ללא הרף וטרחה להשאיר אותי בתמונה במשך הטיפול.

למרות שזה נשמע כהתנהלות שאמורה להיות שגרתית, לצערנו לא כך הדבר ברוב המקרים.

שמחתי לגלות שיש עדיין אנשים כמיטל עם ערכים, מקצועיות ורגישות רבה ללקוח.

אייל משקל – 17.11.2014

ברצוני לשבח את עבודת הנאמנה של אושרית בכל הקשור לטיפולה בתביעה שלי ,

כבר מיום התאונה אושרית הייתה בקשר רציף איתי עם הרבה סבלנות ואמפטיה לתהליך במתן שרות ברמה גבוה מאד שכבר מזמן לא רואים במחוזותינו ,

לאורך כל הדרך דאגה לעדכן אותי על כל שלב ושלב וההרגשה הייתה שיש שם מישהי מקצועית ובהחלט היא המנכל של התפקיד שלה .

אני מצרף למייל זה גם את אושרית כי לאורך כל הדרך , בשיחות ובהתכתבויות במייל או טלפונית דאגתי לומר לה זאת כי באמת היא נותנת שירות מכל הלב .

לסיכום אני רוצה לומר לך כהנהלה , יש לכם נכנס אנושי וחשוב בנקודת הקצה שנותן שרות ברמה מאד גובה עם תודעת שירות של תבונה ורגישות לאורך כל הדרך ,

תודה על הכל ,

אלכסיי .ל.- 18.06.2014

אני אלכסיי מבוטח בחברתכם מזה מספר שנים לאחרונה עקב נסיבות מצערות נאלצתי לקבל שירות מחברתכם.

את השירות קיבלתי מאושרית – היא התגלתה כעובדת מקצועית אדיבה ומסורה אשר בשיחות עימה משדרת רוגע וביטחון.

ברצוני לציין שבנוסף לפן המקצועי היא מאוד עניינית, נעימה ומעניקה תחושת ביטחון שאני , בתור לקוח, מקבלת את השירות הטוב ביותר.

בייחוד כיום כאשר שרות הלקוחות אלו הפנים של החברה ההתנהלות של אושרית הציגה בפניי חברה ברמה מקצועית אשר מעסיקה עובדים ברמה אישית מאוד גבוהה.

ברצוני להביע תודה והערכה רבה לאושרית.

השאר פרטים
ונציג יחזור אליך




קרסו ביטוחים דואגת למחר. ביטוח הסיעוד הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר.
חבילות ביטוח נסיעות לחו
הטבות לבעלי ניסאן בביטוח רכב
תן למומחים של קרסו ביטוחים להתעסק עם העסק שלך
תרגישו בבית עם קרסו ביטוחים. ביטוחי דירה בתנאים ובמחירים אטרקטיביים
הטבות לבעלי רנו בביטוח רכב
Prev
Next