אמנת שירות קרסו ביטוחים

*6574
השאר פרטים ונציג יחזור אליך








קרסו ביטוחים דואגת למחר

ביטוח הטוב ביותר במחיר משתלם

אנו בקרסו ביטוחים (להלן – "קרסו ביטוחים" או הסוכנות") מתחייבים, כתמיד, לפעול בהתאם לערכיה ולאמות המידה שקבעה לה למתן שירות מקצועי , אמין, בשקיפות מלאה ובכבוד במטרה ליצר יחסי אמון ואמינות לטווח ארוך.

אנו בקרסו ביטוחים שמים במרכז את הלקוח ואת צרכיו המשתנים.

אמנת השירות של קרסו ביטוחים נגזרת מערכי החברה שמאמינה באמינות ושקיפות, בכבוד האדם, בפשטות, הוגנות ובנוחות מרבית.

אנו משקיעים מאמצים לזהות את צרכי הלקוח המשתנים ולעשות ככל שבידינו לסייע בזמן אמת וככל שיידרש.

להלן עקרונות השירות של החברה:

אמינות ושקיפות

הסוכנות חרתה על דגלה ערך מרכזי של אמינות ושקיפות שמטרתו ליצור אמון מלא עם לקוחותיה.

הסוכנות מתחייבת כלפי הלקוח לפעול בשקיפות ולמסור לו את מלוא המידע הנדרש.
בהתאם לכך, הסוכנות תספק ללקוח מידע שיידרש על ידו והרלוונטי אליו, בין היתר, על מנת שהלקוח יוכל לקבל החלטה נכונה ומושכלת בהתאם לצרכיו האישיים. המידע יסופק תוך שני ימי עסקים ובאמצעי ההתקשרות אשר הועמדו ע"י הסוכנות. הסוכנות תמסור ללקוחותיה מידע מלא וענייני, לרבות בעת הגשת בקשה לשירות, תביעה או תלונה.

כבוד האדם ופרטיותו

הסוכנות תתייחס ללקוחותיה בהגינות ובכבוד ותכבד את פרטיותם. ההגנה על הפרטיות ושמירה על המידע הינו מרכיב חשוב בקשר שבין הסוכנות ללקוחותיה.
אנו מתחייבים כי אמצעי התשלום של לקוחות הסוכנות ישמרו בתקני אבטחת מידע מחמירים וישמשו אך ורק לביצוע הוראות שיתקבלו ישירות מהלקוח. הסוכנות מתחייבת לעשות כמיטב יכולתה, באמצעים העומדים לרשותה, כדי לשמור על לקוחותיה, ולסכל פגיעה אפשרית בפרטיותם.

פשטות ויעילות

הסוכנות תקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיה, לרבות מענה על שאלות עד שני ימי עסקים תוך מתן תשובות ברורות ומנומקות, וכן תאפשר ללקוחותיה לפנות אליה בהשגות ביחס לשירות שניתן להם.

קרסו ביטוחים מתפעלת אתר אינטרנט, קל להבנה  וידידותי למשתמש ומאפשר יצירת קשר בכל אחד מתחומי העיסוק שלה.

מקצועיות

הסוכנות תוודא כי כל נותני השירות מטעמה יהיו מקצועיים ובעלי הידע הנדרש למילוי תפקידם וכן תעניק לעובדיה הדרכות לצורך שימור וחיזוק רמת הידע והמקצועיות. כל פנייה תטופל במקצועיות וברמת שירות גבוהה. הסוכנות מתחייבת כי תפעל לכך שעובדיה ינהגו בהתאם לנהלים, והוראות הדין הרלוונטיים לעבודתם.

ממונה שירות לקוחות ופניות הציבור

אנו קשובים ללקוחותינו ומאמינים כי בזכות הערות/הארות מצד לקוחותינו, נוכל לשמר רמת שירות מצוינת ולהשתפר במקומות הדורשים שיפור.

ולכן, קרסו ביטוחים מינתה ממונה פניות הציבור.

הסוכנות מעודדת את לקוחותיה להסב את תשומת לבה לנושאים המצריכים בחינה/שיפור ו/או להעלאת השגות שונות.

יינתן מענה לפניות בנושא ערעורים ותלונות של לקוחות על אופן הטיפול ושירות הלקוחות שניתן להם . לקוח/ת המבקש/ת לפנות לממונה על פניות הציבור בסוכנות, יוכל לעשות זאת בקלות ובמהירות באמצעות צור קשר, פנייה מקוונת, הודעת דוא"ל לכתובת insh@carasso.co.il או יצירת קשר בטלפון :08-8631818

זמינות

לרשות לקוחות הסוכנות עומד אתר אינטרנט הזמין 24/7, בו ניתן לקבל מידע כללי ולהשאיר הודעה אשר תיענה תוך שני ימי עסקים. הסוכנות מעמידה לרשות מבוטחיה מוקד שירות, מוקד תביעות ומוקד מכירות בטלפון 08-8631818 או בכוכבית מקוצרת 6574*.

מוקדי החברה פעילים בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00 .

הסוכנות מתחייבת כי תעשה את מרב המאמצים לענות בזמן סביר, באדיבות ובמקצועיות.

בנוסף, לקוחות הסוכנות יכולים ליצור קשר עם הסוכנות באמצעות אתר האינטרנט ותחת אופציית צור קשר .

באפשרותכם גם לפנות אלינו באמצעות דואר ישראל, לכתובת :

מרכז לוגיסטי פארק ראם , ת.ד. 90 בני עייש 6086000 , פקס 08-8631814

אנו כאן לשירותכם תמיד, ומודים שבחרתם לבטח בקרסו ביטוחים !

* חלקים מאמנה זו מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך כל האמור באמנת  השירות של הסוכנות ובאתר סוכנות מופנים לנשים וגברים כאחד.

*יובהר כי קרסו ביטוחים הינה סוכנות ביטוח ואינה חברת ביטוח. קרסו ביטוחים מתחייבת לתת מענה על פי אמנת שירות זו בכל הקשור להוראות הדין החלות עליה כסכנות ביטוח, וככל שהדבר תלוי בה בקשר חברות ביטוח וצדדים שלישיים המספקים שירותים ומוצרי ביטוח ללקוחותיה.

Carasso Motors